Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Slobodan Antonić: Vučić i opozicija

Komentari (42) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 14 jun 2016 15:24
I
grobnica Srbstva je krČkala, krČkala, krČkala dok nije eKsPloDiraLa.
Što duže krČka tim je kraj speKtaKularniji.
Preporuke:
23
2
2 utorak, 14 jun 2016 15:25
goran sydney
Odlican tekst.
Preporuke:
71
3
3 utorak, 14 jun 2016 15:28
Crni mačor
Dakle, ne mogu da ne primetim da je zbilja glupo rušiti Vučića, kao nosioca autoritarnog režima, zajedno sa Dinkom Gruhonjićem i uz galamu „Smrt fašizmu!“. Nisam siguran da je to naša crkva u kojoj se molimo. It’s not our cup of tea.


Apsolutno se slažem. Tako piše čovek koji poseduje zaokružen idejni sistem, a ne skače od cveta do cveta kao da je početak proleća. Naravno, mnogi i iz ličnog interesa menjaju svoja uverenja, ali to je druga priča.

„Gore od Tadića ne može da bude“, govorili su. Ubrzo se pokazalo da može. E, pa tako – i od Vučića može da bude gore.


Teško mi je da zamislim da od Vučića može gore, ali može barem isto da bude. Odlično poređenje sa Tadićem, jer sve je to jedan isti lanac događaja.
Preporuke:
86
2
4 utorak, 14 jun 2016 15:38
Zemunac
U pravnoj DRZAVI,koju on navodno stvara,sedeo bi u iSTRAZNOM ZATVORU,zbog Savamale,a ne u razgovoru sa gdom SKOTOM i DEVENPORTOM dobijao pohvale!Kako ga i ne bi hvalili KADA JE NJIHOV COVEK,koji okupira i zaduzuje Srbiju uz pomoc MMF i NATO!dole marionetska vlada!KAKAV JE,zaista objektivno, OVO BEZVEZNJAK I EGOMANIJAK nije tesko videti!Problem je,ZA ANALIZU, ko ga je,u Srbiji,I ZBOG CEGA, doveo do apsolutne VLASTI?
Preporuke:
53
2
5 utorak, 14 jun 2016 15:43
Kostadin
Upravo iz tih razloga jako sam bio skeptičan prema poslednjim nastupima ”Nedavljenja Beograda”. A kad sam video kako ga široke kameleona Ivoševića i otrovkinju Pavićevićku rešio sa da više čak i ne pratim ovo pretvaranje izvorne borbe za pravdu i ljudskost u putujući evroatlantski cirkus. Dok se vođstvo protesta jasno ne profiliše kao moralno i hrišćanski svesno i prosvećeno, spremno na hrabrost pred evroatlantskom diktaturom do istinske žrtve, neću mu se vraćati.
Preporuke:
62
9
6 utorak, 14 jun 2016 16:00
E, pa tako
Docekasmo da cenjeni profesor na vreme kaze i upozori. U ovom protestu konfuzija je vristeca. Jasno je da upravljaci krizama nece propustiti ovako zgodnu priliku. Bili smo vec jednom statisti ("korisni idioti", vole neki da kazu) u njihovom komadu i evo kako ruzan i tuzan put ka kraju tavorimo. Zar cemo ponovo dozvoliti da nas preveslaju? Ljukavo sve smisljeno, ali Srbi od muke prosvetlili, pa vide. Ne valja to sto vide. Moracemo nekako drukcije. Ocekujemo i od profesora i ostalih umnih i rodoljubivih Srba da pokazu taj put. To mora biti put na koji, po prirodi stvari, gruhonjici i ini ne mogu da stupe. Nacin koji ce sam po sebi biti filter za "olos elitu". To nam treba, profesore. Neko reseto da ocisti zito da bi nikla, cista, zdrava Srbija. Ovaj trulez vec nepodnosljivo bazdi.
Preporuke:
52
3
7 utorak, 14 jun 2016 16:00
The Tao of Groove
Gruhonjica i ekipu je poslao upravo Vucic. Nije Vucic uzaludno apsolvirao Blerovu skolu manipulacije. Drugosrbijanci su debelo placeni za podrivanje svakog otpora vlasti. Zelembaci stizu iz iste kase laznoj opoziciji i naprdnjacima. Srbija je izdajnicka prcija. Svako ko je imalo pametan moze to da uoci. Uostalom, koja je bitna razlika izmedju Vucica i Gruhonjica? Vucic je na vlasti a ne ovaj drugi, koji bi radio isto kada bi dosao na vlast.
Preporuke:
49
12
8 utorak, 14 jun 2016 16:03
Kostadine
Napisaste sve sto htedoh reci.
Preporuke:
29
1
9 utorak, 14 jun 2016 16:22
Antonićeva greška
Antonićeva greška je što Gruhonjića, "uglednika Peščanika",..., grupe i pojedince iz "druge Srbije" NAZIVA OPOZICIJOM ODNOSNO ŠTO IH TRPA U OPOZICIJU. Oni su dali sebi pravo, uz podršku nacifašističkih moćnika iz USA EU NATO, da Srbe koji se bore za svoja prava nazivaju fašistima. DAKLE, FAŠISTI NAZIVAJU SRBE FAŠISTIMA - TO JE SUŠTINA. ANTISRPSKI FAŠIZAM JE DOPUŠTEN I U SRBIJI, SKORO DA JE LEGALIZOVAN.
Oni su "opozicija" pravima Srba, u smislu prethodno rečenog, ONI SU FAŠISTI, ANTISRPSKI FAŠISTI.

Ne treba zbog njih prestati da se borimo protiv Vučićevog fantomaškog banditizma...
Preporuke:
38
5
10 utorak, 14 jun 2016 16:33
mila w.
Beše to negde 1947. ili 1948. kada je velika bela lađa saobraćala od Prahova do Beograda. I mi tako iz Grocke i okolnih sela na dunavu imadosmo jedinu priliku da stignemo do naše prestonice. A bela lađa puna. Pospani iz Prahova, Kladova i ostalih podunavskih pristaništa, žurili su da sa korpama i kantarima izađu na beogradsko pristanište. Među njima i ja sa samo sedam godina. Svi smo žurili neki na pijacu, neki kod doktora. Ja,kod doktora, od proteklih ratnih dana i nemaštine, iscrpljena.
Svi putnici sa broda imali su jedan pristup do stanice "dvojke" pored malog žuto okrečenog nužnika.
Neki su morali u nužnik, a ja sam vukla oca za ruku i nisam htela da prođemo pored nužnika. Dvojka je ulazila u stanicu a moj otac me vukao govoreći: Ma kakve veze ima taj nužnik, otiće nam tramvaj. "Ma ima veze, naš nužnik u selu nije takav. Ne volim ja takav nužnik".

E, nužnik je već duže vreme srušen. A žao mi je baš jer nekako beše deo mog putovanja belom lađom i mog prvog dodira sa Belim gradom.
Preporuke:
9
18
11 utorak, 14 jun 2016 16:33
Danko
Apostol Pavle govori: Zar se slaže crkva Božja s idolima? Jer ste vi crkve Boga Živoga, kao što reče Bog: Useliću se u njih, i živeću u njima, i biću im Bog, i oni će biti moj narod. Zato iziđite između njih i odvojte se, govori Gospod, i ne dohvatajte se do nečistote, i ja ću vas primiti, I biću vam Otac, i vi ćete biti moji sinovi i kćeri, govori Gospod Svedržitelj. Mutatis mutandis, dobijamo obrazac delovanja onih koji čuvaju nasleđe Svetih Nemanjića. Delovati protiv antihristovštine evroatlantizma mogu samo oni koji dele neiskvarene, hristolike moralne vrednosti, i neiskvarene, svetonemanjićke narodne uspomene, ljudi čestiti, samodisciplinovani i samožrtveni, bez sujete i koristoljublja.
Preporuke:
25
0
12 utorak, 14 jun 2016 16:36
Pera
Dok od sebe ne otrebimo lažnopopzicionu gubu gruhonjićku i pavićevićku, treba da usko da sarađujemo, okupljamo se i savetujemo, kako bismo i veleizdajničkoj gubi na vlasti stali na put.
Preporuke:
28
0
13 utorak, 14 jun 2016 16:57
Spiridon
Meni je jako žao ali stara poslovica lepo kaže da se ne može napraviti kajgana a da se prvo ne razlupaju jaja. Tako da ako neko misli da će Vučića srušiti pišući internet komentare grdno greši jer to nije moguće čak ni kao teorijska opcija. Prema tome ja Vučića rušim jedino sa samim sobom a ako ga ne rušim jedino njemu i njegovim satrapima sedenjem kod kuće idem na ruku. Budemo li prečesto gledali u geopolitička nebesa ili se previše zagledali u dubine kojekakvih potencijalnih zavera nećemo videti ono što nam je ispred nosa a to je primitivna vladavina jedne praziluk političke bande koja uništava državu kao instituciju i zamenjuje je samovoljom mentalno poremećenog Vođe. Otpor tome nema veze sa bilo kakvim građani ili patriote pitanje je sad, već je to nešto što ide pre svega toga. Ljudi koji su izašli na ulicu zbog Savamale nisu tamo jer im je premalo ili previše hitanja ka EU od strane vlasti, već zato što im je dosta bahate vlasti čoveka kome nije dobro u glavi...
Preporuke:
25
11
14 utorak, 14 jun 2016 16:58
Žalosna sova
Kada počnu štrajkovi i demonstracije kao u Francuskoj, zbog hleba a ne zbog patke, onda će to biti prava opozicija. Dotle, jok. Inače, ovo je bila samo pokazna veza naših prijatelja šta može da snađe Vučića jer još nije završio pozivni broj i elektromreže Kosova. Nervoza Vučića i onih oko njega je pokazala da je vežba uspela.Biće uspešan sastanak sa Isa Mustafom u Briselu. Rezultat, zna se 5:0 kao uvek.
Preporuke:
32
3
15 utorak, 14 jun 2016 17:07
...
Ne znam da li može gore od Vučića i bulumente ali prostačkije sigurno ne može. I šta bi to "drugosrbijanci" mogli gore da urade od njega? Da je kojim slučajem Vučić običan novinar bio bi veća prostačina od Lukovića. A vučićević bi za njega bio pjam "časnog čoveka i dobrog novinara". Ah, pa to je i sada.
Preporuke:
20
6
16 utorak, 14 jun 2016 17:18
@Spiridon
Ne valja to ako je poenta da se "rusi Vucic". Lepo upozorava autor, da posle njega, po logici niza koji vec prodjosmo, docice gori. Mislim da se treba okupiti oko toga da se rusi postojeca paradigma. M smo, jednostavno, na pogresnom putu ,ka pogresnom cilju i zato je svaki potez, svake dosadasnje vlasti, bio los, poguban. Ja ne zelim da mi posle Vucica dodje neko jos bolji od njega. Odnosno da radi sve to isto, samo jos "bolje". Dakle, jos gore. Taj problem treba resiti. A to je gordijev cvor koji znamo kako se resava.
Preporuke:
15
2
17 utorak, 14 jun 2016 17:32
@Zalosna sova
Kada demonstrirate zbog hleba, na vlast vam dodju komunisti, pa nemate ni hleb, ni slobodu da demonstrirate.Kada demonstrirate zbog Savamale, na vast vam dodju "pristojni"(jedan komentator napisa da ne zna da li moze gore od Vucica, ali zna da ne moze "prostackije" i ovo i jeste protest protiv nacina vladavine("prostackog"), a ne protiv politike "prihvatanja realnosti"), a Briselski sporazum ostane.Tek kada demonstrirate protiv Briselskog sporazuma, borite se za svoju drzavu i protiv izdajnicke politike, ali tu nece biti "pozivara" iz "europskog" tabora.Sto je potreban konkretniji povod, to je narod manje civilizovan i zato mu se desavaju komunizmi, fasizmi, jer punjenje stomaka svako moze da obeca(Tadic:"Ekonomija je patriotizam").Mera civilizovanosti je koliko su vam apstraktne stvari, poput suvereniteta, apstraktne.Sto su apstraktnije, to ste manje civilizovani i skloniji politici "Kosovo se ne sipa u traktore".Tamo gde se suverenitet ne maze na hleb, ne zavrsava u WC solji.
Preporuke:
19
3
18 utorak, 14 jun 2016 17:35
au mile
Nisam za fantomke ni za uvaljivanje patke!
Preporuke:
23
0
19 utorak, 14 jun 2016 17:41
covek iz loznice
uz svo uvazavanje za clanak S.Antonica,a vise kao odgovor nekima koji daju komentar,rekao bih...A ZASTO NISTE TAKO STRASNO BILI PROTIV V.KOSTUNICE I NJEGOVE..ZUTO-DSS PRIVATIZACIJE KOJA JE BILA UZ ASISTENCIJU DINKICA I LABUSA,DIVLJACKA,ANTISRBSKA,ANTIDRZAVNA!JER,DOBROSTOJECI SRBIN,JE,,SLOBODAN SRBIN,,BIO RADNIK IL SELJAK,A SIROMASNO SRBIN,JE LAKA META,AKO RAZUMETE,STO HOCU RECI!ZATO,SMATRAM DA SU,,POGANO SRBE,KROZ POSAST PRIVATIZACIJE,SVELI NA PUT BEZ POVRATKA,JER,PONAVLJAM,DOBRO STOJECI SELJAK,SRBSKI,JE BIO COVEK,SLOBODNOUMNO MISLECI,A DANASNJI SELJAK OD 70-80.godina,ORONUO KAO I DOMACINSTVO MU!TAKO I LUMPEN PROLETERIJAT,tj.BEDA I SIROTINJA PO GRADOVIMA SRBIJE,glasala bi za KURTU I MURTU DA JOJ DA PARCE HLEBA I PLATI JOJ DUGOVE STRUJE I KOMUNALIJA OD 30/40/50/60 000DINARA!ZATO,MI SE GADE OVI STO PROTESTUJU SA..savamalu..PITAM SVE VAS..STA JE TO savamala,jel tamo radilo kao u MOJOJ VISKOZI,12 000 RADNIKA?Za A.Vucica cu reci da gradi kule u vazduhu sa BGD,NA VODI,jer je nerealan!
Preporuke:
7
19
20 utorak, 14 jun 2016 17:50
covek iz loznice
i kao sto sam sinoc dao komentare,nije samo DINKO GRUHONIC,NEGO MNOGO OPASNIJI JE ZIVAN BERISAVLJEVIC,METUZALEM TITOVSTINE,ANTISRBSTVA,U KOLU OVIH PROTESTA I U NOVOM SADU I ZA TU,MENI GADLJIVU SAVAMALU!ZASTO GADLJIVU,PA POMENUO SAM,A TO JE RAVAN CELE SRBIJE..NISTE BILI ZUSTRI U PROTESTU PROTIV HORDI ZUTIH PLJACKASA PRIVREDE SRBIJE,RADNIH MESTA SRBIJE,STOTINE HILJADA PORODICA KOJE SU OSTALE NA ULICI,KOJE NEMAJU NI ZA OSNOVNO KAO U AFRICKIM ZEMLJAMA PODSAHARE,ETIOPIJE?ZASTO SE PROTESTANTI BEOGRADSKI NESETISE..DA IZADJU U DESETINAMA HILJADA I DA KAZU SVAKOJ VLASTI...ALO ISTERALI STE OCEVE,MAJKE DECE IZ FABRIKA,OSTAVILI STE LJUDE NA CEDILU!!SAD ME BAS ZABOLE ZA savacigamalu!STA MENI KAO BIVSEM RADNIKU OPLJACKANE VISKOZE ZNACI SAVAMALA,NISTA!BAS ME BRIGA!JER AKO SU POKRALI FABRIKU DUGU 5km,SIROKU 1,5km,sa 25000 elektromotora,kilometrima kablova,masina,12000 radnih mesta,dal ce zidati neko cudo,neki bolesnik u Beogradu,Beogradu koji je JACAO,DOK JE UZA SRBIJA STENJALA,BAS ME BRIGA!
Preporuke:
9
13
21 utorak, 14 jun 2016 18:02
Žalosna sova
@
Uvek se nađe neko da plaši ljude komunizmom kada se gladan narod pobuni.Francuska Revolucija je izvedena zbog hleba i praznog stomaka,pa nije upala u komunizam.Srpska revolucija je izvedena 5 oktobra 2000 pod sloganom "transparentna privatizacija" i "država je loš privrednik". Srbima sigurno više odgovaraju francuski revolucionari nego Soroševi revolucionari. Jedni su izveli Revoluciju zbog Francuske, a drugi zbog prisvajanja šećerana, uljara, njiva, i naravno građevinskog zemljišta. Razlika je drastična i ako je u oba slučaja kod naroda motiv bio hleb.Riba od glave smrdi.
Preporuke:
15
6
22 utorak, 14 jun 2016 18:21
Spiridon
@ @Spiridon

Odlično a vi gospodo onda lepo sedite i nastavite da pišete ljutite komentare, eno priča se po gradu da Vučić hoće da se razboli koliko ga vaši komentari potresaju. Inače šta reći a ne zaplakati na odsustvo elementarne hrabrosti koja prosto kipti iz sentenci tipa: A šta ćemo ako dođe neko isto tako loš kao on...!?? Šta da vam kažem sem ako vam je Vučić dobar e onda ništa. Za dve stotine godine moderne Srbije bilo je svakakakvih ljudi na vlasti ali su svi sem jednoga bili psihički zdrave osobe, tako da plašim se da je zaista malo teško da bude gore od ovoga...
Preporuke:
17
8
23 utorak, 14 jun 2016 18:30
moram da primetim
Koje branio svima ovima koji kukaju kako nije bilo protesta zbog Briselskog sporazuma da se okupe i protestvuju? Ko brani profesoru Antoniću da on bude govornik na skupu koji će organizovati patriotske snage, umesto tog Dinka?
Gospodo i gospođe patriotske opcije, vremena za čekanje više nema. Ili izađite na ulice, organizujte proteste, aktivirajte se, idite u narod, ili sami sebe osuđujete na pisanje tekstova i komentara koji neće imati nikakav uticaj.
Ali nažalost, svi znamo da malobrojna i raštrkana patriotska opozicija, gde se još uvek ne zna ni ko je zaista patriota i opozicija, nije sposobna ništa konkretno da preduzme.
Zato autističko preganjanje oko geopolitičko filozofskih pitanja dok se na ulicama rešava pitanje da li je Vučić vlasnik Srbije ili nije neće imati nikavog uticaja na razvoj događaja.
Preporuke:
17
11
24 utorak, 14 jun 2016 18:40
IP
Katastrofa! Svodite 20 000 ljudi na Gruhonjića, pa to je neoprostivo neznanje i baš onako jadna nerazumnost.

SRPSKI NAROD JE NA STRANI ANTIFAŠIZMA BIO I OSTAO!!!

I nije Gruhonjić simbol antifašizma, on ga samo prihvata i promoviše ZATO ŠTO TO NE RADITE VI!!!!!!!!!

I zapitajte se Antoniću, ozbiljno se zapitajte, zašto Gruhonjić i građanisti MOGU da okupe 20 000 ljudi zbog nekoliko kvadrata Savamale a VI ne možete da okupite ni 200 ljudi zbog Briselskog sporazuma i vaskolikog Kosova i Metohije?!?!?

Očigledno je neko tu sposoban a neko nije, baš kao što je Tito bio sposobniji od Mihajlovića.

Svrstali ste se na pogrešnu stranu istorije ovim tekstom, i to vam je Antoniću najniži momenat analitičarske karijere!

Tužno.
Preporuke:
6
34
25 utorak, 14 jun 2016 18:42
Primetnom
Tvoj komentar kao da je napisan 4. oktobra 2000. godine.

Uostalom, ako nisi patriota, šta radiš na patriotskom sajtu i komentarišeš?
Preporuke:
13
2
26 utorak, 14 jun 2016 18:47
IP-u
Sve što si napisao i oko ovih "20 hiljada" i oko Tita i Mihailovića, svodi se na isti faktor - Zapad.

Koga Zapad podrži svojim kapitalom taj uspeva, i kod "Patkice" i kod Tita.
Preporuke:
28
3
27 utorak, 14 jun 2016 19:51
Saša
Pozdrav poštovanom profesoru Antoniću .

On kao po običaju u centar i tačno .

Slažem se sa svim njegovim zaključcima .

Ali po običaju , ima tu jedno MEDJUTIM .

Ko prati javni angažman profesora Antonića sjeća se njegovih odličnih tekstova u Pečatu a vjerovatno se i sjeća kako se on razišao sa tim društvom .

Da podsjetim , čini mi se da je tema bila sramotno mijenjanje suštine tužbe Srbije u Hagu na temu proglašenja kosovske državnosti .

Profesor je bio napisao da su Tadić i Jeremić izdajnici ako je povuku ili modifikuju a kada su ovi to i uradili Vučelić je skočio na Antonića kako sada on ublažava svoje stavove . Tu su se i razišli .

Ne smatram da je profesor uradio nešto loše niti ovo navodim kao neku manu već hoću da ukažem koliko je tragična naša situacija i koliko je teško izvlačiti jednoznačne zaključke .

Da budem iskren , ja nemam stav i u balansu sam vezano za ove proteste .
Preporuke:
16
0
28 utorak, 14 jun 2016 20:00
Stanko
Tih 20 000 ljudi slušalo je prelivodu Ivoševića, koji je sluđio svakom režimu počev od komunističkog, i u svakom dograđivao karijeru, sa ko zna koliko čega na duši, kao da je prorok samo zato što mu je organizator dozvolio da im se obrati. Znači 20 000 ljudi nije pojma imalo ko im se obraća licemernim rečima, a da je znalo svakako bi ga zvižducima onemogućili da govori. Organizatori su dakle ljudi koji manipulišu ljudskom spremnošću da se suprotstavi nepravdi.
Preporuke:
18
3
29 utorak, 14 jun 2016 20:00
Saša
Da je ovo u Savamaloj hajdučija jeste.

Da je bilo još takvih nepočinstava takodje je tačno.

Nezavisno od svake politike hajde da se jednom prekine sa takvom praksom ko god da to radi.

Takodje, legitimitet protesta, I OVDJE APELUJEM NA GOSPODINA VUKADINOVIĆA AKO OVO VIDI A MOŽE NEKO I DA MU PRENESE:

DEMONSTRANTI OSIM SAVAMALE TREBA DA TRAŽE RAZJAŠNJENJE SVIH FANTOMSKIH AKCIJA ZADNJIH 20 GODINA A DA NE SAMO SA TIME VUČIĆ MAŠE KAO PRAZNOM PUŠKOM.

Da budemo iskreni, MISLIM DA BI ZA OVAJ NAROD BILO ZNAČAJNIJE KO JE HAPSIO I PRODAO BIVŠEG PREDSJEDNIKA, što god ko mislio o njemu, NEGO DA LI JE BAGERE U SAVAMALU SLAO MALI ILI VESIĆ.

Ali i Vučić to samo spominje a neće da otkrije.

Generalno, slažem se sa svim što je naveo profesor Antonić ali razumijem i poziciju gospodina Vukadinovića.

OVI PROTESTI SU PRIMARNO SUKOB VUČIĆA I IMPERIJALACA KOJI SU RADILI NA NJEGOVOM PREBRAĆENJU PA STOGA NEKA SE ŠTO VIŠE ZAVADE .

ŠTO SE ONI VIŠE SVADJAJU POŠTENIMA BOLJE.
Preporuke:
8
1
30 utorak, 14 jun 2016 20:03
negi
Izuzetno cenim i poštujem prof.Antonića i njegova razmišljanja ali mislim da ovaj put nije u pravu.Vučić upravo to i hoće što Antonić navodi.Ako je već sam Vučić izašao i javno rekao da je za rušenje u Savamali odgovoran vrh gradske vlasti zašto se sada čeka sa političkom odgovornošću(krivičnu će utvrđivati Tužilaštvo i nadamo se sud).Vučić,Informer,Pink i ostali mediji upravo tvrde ovo što i Antonić potencira,da je protest uperen protiv Vučića i da je to u stvari pokušaj njegovog rušenja.Time Vučić, kao i u slučaju "helikopter" samo na drugi način,poručuje, ne dam Malog i Vesića.Nije se"Ne davimo BG"pojavio sada i napravio frku oko rušenja,on se pojavio još kada je nagoveštena izgradnja BG na vodi i počeo sa protestima.Rušenje im je došlo kao"penal".Ako neko uspe da okupi 20.000 ljudi na protest oko ovog "penala" a neko sedi i zaviruje im šta su rekli ok.ali šta vi nudite prof. Antoniću?Da kukamo po prtalima i ćutimo!Ako već nema boljeg rešenja bolje i poštenije je nekomentarisati.
Preporuke:
11
9
31 utorak, 14 jun 2016 20:12
...
Kontinuitet zla

https://www.youtube.com/watch?v=1LHB6uMkDFQ

i jedni i drugi su isti 2003 ili 2016 nema razlike, a sve je počelo 1945te
Preporuke:
5
0
32 utorak, 14 jun 2016 20:22
Patak
Fascis- od latinskog- snop; analogija jasna. Toliko, o fašizmu.
To je inercija etiketiranja, vređanja političkih oponenata za neznajše, što je takođe poznat manir u Srba...
Ako se iko može optužiti za fašizam- to je ova "žuta" ekipa u Srbiji; sve, van njihove sekte je: glupo, zatucano, fašistoidno, retrogradno, komunjarsko itd, poznat vokabular...
No- ima jedna utešna misao, što se tiče ovoga, što su uspostavili u Srbiji!
Sve su ovo "skuvali" i svojoj deci, i kad omatore- moraće da im objasne zašto su to uradili!
E- tada će da bude zabavno!
Jer, ko voli da bude dete budale ili izdajnika?
A što se tiče ovih protesta- težak autogol.
Time se Vučić ne može srušiti, ako je to uopšte cilj.
A kako vreme prolazi- sve manje verujem da bi to donelo ičeg dobrog, kad vidim ko su "alternative"...
Preporuke:
8
2
33 utorak, 14 jun 2016 20:44
Jednostavan test
1)Neka izadje nako pred protestante i govori o Kosovu
2)Po "europskim" portalima pozivajte na rusenje Vucica zbog Briselskog sporazuma
Preporuke:
15
0
34 utorak, 14 jun 2016 20:51
@Zalosna sova
Mi smo ziveli u najliberalnijoj verziji komunizma i evo posledica, pa ako se Vi ne plasite, svaka cast.Francuska revolucija je dovela do masovnih zlocina, pojave Napoleona i decenije ratovanja, koju neki istoricari nazivaju prvim prvim svetskim ratom.Prazan stomak - prazna glava.Politika stomaka uvek zavrsi u WC solji.
Preporuke:
7
2
35 utorak, 14 jun 2016 20:51
...2
Srbi su žrtva i jednih i drugih!

http://www.politika.rs/sr/clanak/356944/Kolumna-nedelje/Fantomke-po-meri

Prof Antonić kao i uvek na nivou!
Preporuke:
7
0
36 utorak, 14 jun 2016 21:13
U mimohodu
Ko brani gradjanima da izadju na ulicu i masu srpskim zastavama koje bi zasmetale drugosrbijanskoj ekipi predvodjenu Perovickom koja je izasla na teren da pokoleba gradjane u ispravnost protesta? Da li po nekoj logici znaci da oni koji su na protestu podrzavaju Perovicku? Da li to znaci i da oni koji podrzavaju Perovicku podrzavaju Briselski sporazum? Ako je tako, onda kako nije moguce razumeti da je Briselski sporazum potpisao Vucic a ne neka Perovicka? Vuciceva ekipa je noci pod maskama rusila deo Beograda, ali posto je Dinko na protestima bilo je ispravno rusiti. Zar niko ne vidi vezu maronetske vlade kvinte i onoga sto se zove opozivija u Srbiji? Pogledajte Belu ladju, to stanje je cak i tamo obradjeno.
Preporuke:
14
2
37 utorak, 14 jun 2016 21:24
Insajder
bio u gužvi sa zgrada protestante gađali orasima i polivali vodom iz zgrada!
Preporuke:
4
1
38 utorak, 14 jun 2016 22:34
Bokelj
Jedino što zamjeram profesoru Antoniću je što se više ne oglašava tako često kao ranije. Ali bez obzira na to hvala mu zbog zadovoljstva koje mi pričinjava čitanje njegovih komentara.
Preporuke:
9
0
39 utorak, 14 jun 2016 22:43
I Antonić sa pravim patriotama može da usklikne: ''Vučiću Ljotiću, Gruhonjiću izdajniče!''
Antikomunistički i kapitalistički EU-MMF-NATO totalitarizam postaje leglo nacizma, fašizma i ustašluka. Budimo za suverenu, samostalnu i socijalno pravednu Srbiju u savezništvu sa Rusijom i Belorusijom!
Preporuke:
7
0
40 utorak, 14 jun 2016 23:54
S
Savamala je samo najocigledniji dokaz da je drzava najveci kriminalac. Izmedju Savamale i toga da Andrija Draskovic ima legitimaciju policije nema razlike. Izmedju Savamale i toga da Cume asfaltira puteve nema razlike. Izmedju Savamale i toga da pukovnik policije Legija vodi ceo kriminal u drzavi-nema razlike. Izmedju Savamale i prodaje vakcina protiv nepostojeceg pticijeg gripa uz javnu promociju Predsednika Tadica-nema razlike.
Savamala je samo kontinuitet onoga sto drzava jeste.
Preporuke:
9
1
41 sreda, 15 jun 2016 08:01
ludi skretničar
Ovaj pokret u nastajanju će biti drugosrbijanski samo ako im mi dozvolimo da ga preuzmu. Dovoljno je da 100 ljudi izviždi Sabahudina i slične i karakter protesta više neće biti antisrpski. Infiltracija, braćo - infiltracija.
Preporuke:
9
1
42 sreda, 15 jun 2016 10:24
mila w.
Veliko hvala i za minuse na moj komentar.
To što napisah beše samo jedno moje sećanje na te posleratne godine i na tu belu lađu kojoj smo se svi radovali i koja je bila, pored konjske zaprege, jedina mogućnost da se dođe do prestonice.

Što se tiče rušenja Savamahale, mnogo se vodi polemika oko toga.
U sred sredine leta uhvatila ljude ostrašćenost. Kada se problem ove mahale reši, naići će drugi.
I tako, umesto na polja i u voćnjake, vi oko Savamahalskih ruševina.

Molim za oproštaj gospodina profesora Antonića, ako je ovaj moj prilog na neki način bio uvredljiv.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner